شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ نشست فرهنگی، پژوهشی با عنوان «انتقام سخت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، در نشست فرهنگی، پژوهشی با عنوان «انتقام سخت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) فریدن گفت: دلیل ترور شخصیتی همچون سردار سلیمانی از طرف آمریکا این بود که آمریکایی ها حاج قاسم و نیروی قدس را عامل اصلی شکست های خود در مناطق مختلف می دانند، لذا برای جبران این شکست دست به این ترور زدند تا به خیال خود راه را بر ایران متوقف کنند.

استاد حوزه در ادامه با اشاره به انتقام سخت ترور شهید سلیمانی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بلافاصله پس از خاکسپاری شهید بزرگوار، سردار قآنی را به عنوان جانشین ایشان معرفی کردند تا به آمریکای ها بفهمانند که راه این شهید عزیز متوقف نخواهد شد و فرمودند: انتقام سختی برای آمریکا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برخی افراد از واژه انتقام سخت چنین برداشت کردند که باید شخصی را بجای سردار ترور کرد تا انتقام ایشان گرفته شود، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند: شهید سلیمانی شخص نبود، بلکه ایشان یک مکتب بود و اگر ما هم بخواهیم دست به ترور بزنیم یک عمل غیر اخلاقی و غیر شرعی انجام داده ایم .

حجت الاسلام طالب پور گفت: ضربه سنگینی که به آمریکا زده شده و به گفته رهبر معظم انقلاب سیلی سخت بود، انهدام پایگاه عین الاسد بود. این پایگاه یکی از پایگاه های اساسی آمریکای ها بود، چرا که مهم ترین رادارها، اتاق های فرماندهی، تجهیزات نظامی در این پایگاه بود که کاملا نابود شد، لذا ضربه مهلک و سختی برای آنها بود.

وی تاکید کرد: نکته مهم این است که اگر بخواهیم انتقام بگیریم باید اولا اهداف شهید سلیمانی را ادامه دهیم و دوم اینکه آمریکای ها را از مناطق مختلف بیرون کنیم زیرا هدف شهید بزرگوار همین بود و باید به گونه ای عمل کنیم که توان عکس العمل آمریکای ها را بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha