سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی، شهید فخری زاده و رحلت آیت الله مصباح سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان گفت: در ایام کرونا برنانه های سازمان بسیج از نظر تعداد کمتر شده، ولی به هیچ عنوان تعطیل نشده است و ورود به فضای مجازی با قوت و قدرت از برکات ایام کرونایی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر خطاط، مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان، پیش از ظهر اروز در مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده و شهید سردار سلیمانی در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان، اظهار کرد: در ایام کرونا برنامه های سازمان بسیج از نظر تعداد کمتر شده، ولی به هیچ عنوان تعطیل نشده است.

وی بیان کرد: ورود به فضای مجازی با قوت وقدرت بیش از پیش از برکات ایام کرونایی است و در همین راستا سایتی تحت عنوان میثاق اسایتد و نخبگان راه اندازی شده است.

خطاط افزود: شورای بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان مرتب و منظم همچون قبل برگزارشده، همچنین جلسات هم اندیشی ماهانه اساتید و نخبگان با کمیت کمتر ولی به همان کیفیت قبل برپا گشته است.

وی ادامه داد:  برگزاری جلسات هم اندیشی به مناسبت ۲۷ آذر با بسیج اساتید ،جلسه ای با شورای سیاست گذاری صداوسیمای استان و حضور مدیر کل صداوسیما، جلسه با دکتر حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ، و ... از دیگر اقدامات انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: اهدای خون اساتید بسیجی و عیادت از بیماران کرونایی در بیمارستان توسط اساتید بسیجی از جمله فعالیت های انجام شده است.

 خطاط ضمن ابراز تاسف از رحلت آیت الله مصباح  یزدی و خلایی که به بدنه اسلام از این بابت وارد آمد، اظهار کرد: یکی از مسایل حساس و سرنوشت ساز پیش رو انتخابات است که روشنگری و تبین گری بین بدنه جبهه انقلاب برای انتخابات پیش رو از ضروریات است .

وی تاکید کرد: بصیرت افزایی از مسایل همیشه جاری است، چرا که قشر خواص از تاثیرگذاران جامعه در مناسبت های سیاسی هستند، لذا تبیین گری برای نخبگان لازمه موفقیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha