شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و السملمین صابر یزدی

حوزه/ تشییعی که در عراق و ایران برای سردار سلیمانی انجام شد، تشییع عجیب و واقعاً فراموش‌نشدنی‌ بود و همین حرکت عظیم اولین سیلی سخت به استکبار بود که آنها را متحیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام حسین صابری، صبح روز گذشته در جمع مدیر، معاونان مسئولان مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد، ارتباط قوی برقرار کردن را یکی از خصوصیات سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: سردار رابطه خود را تا آخرین لحظه با فرزندان و خانواده شهدا قطع نکرد و با وجود مشغله زیاد در تشییع جنازه شهدا شرکت می کرد.

این کارشناس مذهبی  در ادامه با اشاره به لزوم الگو گیری از شهید سلیمانی، بیان کرد:  این شهید دارای شجاعت و روحیه‌ی مقاومت بود و با وجود تواضع، بسیار با ابهت و به دور از حاشیه بود و حرکت در مسیر ولایت، امامت و اطاعت محض از امام خامنه ­ای خط ایشان بود .

حجت الاسلام صابری با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، هم در زمان زنده بودن و هم با شهادتش استکبار را شکست داد، گفت: تشییعی که در عراق و ایران برای سردار سلیمانی انجام شد، تشییع عجیب و واقعاً فراموش‌نشدنی‌ بود و همین حرکت عظیم اولین سیلی سخت به استکبار بود که آنها متحیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha