جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضویان

حوزه/ مسئول گروه جهادی مکتب سلیمانی گفت: راه اندازی یک تشکل و هیأت اندیشه ورز و تحول خواه برای فعالیت در چارچوب اخلاق و احکام اسلامی و متکی به باورهای ناب اسلام ضروری به نظر می رسد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد، امروز با دبیر قرارگاه حوزه انقلابی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام علی اکبر رضویان، مسئول گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک مسئولیت قرارگاه حوزه انقلابی به حجت الاسلام امینی اطهر، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه مطالبه گری و نقد و نقدپذیری و همچنین توصیه به پرهیز از تعدی و هتاکی در این عرصه، راه اندازی یک تشکل اجتماعی فعال و مطلوب جامعه انقلابی و مطابق با فرمایشات رهبر انقلاب ضروری به نظر می رسد.

وی در خصوص محور فعالیت گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی، اظهار کرد: یک تشکل و هیئت اندیشه ورز، نقاد و تحول خواه ایجاد کنیم که در چارچوب اخلاق و احکام اسلامی و متکی به باورهای ناب اسلام فعالیت کند.

حجت الاسلام امینی اطهر، مسئول قرارگاه حوزه انقلابی هم با تشکر از مجموعه های فعال جهادی و فرهنگی از جمله گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری قرارگاه حوزه انقلابی و مجموعه های جهادی و فرهنگی استان شاهد تحقق اهداف و آرمان های نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha