جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وحدت اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن گفت: تأمین منافع مشترک مسلمانان در سایه ممانعت از مواضع بیگانگان و جلوگیری از تسلط آنان به مقدرات کشورهای اسلامی مسیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) انبارالوم، نشست پژوهشی با موضوع "تبیین عوامل موثر بر وحدت اسلامی در منطقه انبارالوم" را بصورت مجازی و از طریق سامانه سیما برگزار کرد.

در این نشست، خانم قانعی زارع بیان کرد: ایجاد همبستگی و همدلی میان مسلمانان و اتحاد ملّی که امروزه از دغدغه های اندیشمندان مسلمان بـه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در آموزه های اسلامی و دستورهای قرآن کریم ریشه دارد.

وی افزود: پیروان مکتب رهایی‌بخش اسلام در ارتباط با یکدیگر از تعاملی سازنده و شیوه‌ای مشترک برخوردار هستند که این امر، از ایمان و برادری آنها سرچشمه می‌گیرد، در واقع این پیوند روحی و همگرایی معنوی از هر عامل دیگری در جامعه محکم‌تر بوده و قلب‌ها را به یکدیگر نزدیک می کند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(س) بندرترکمن وحدت را مانع توطئه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: از نظر امام خمینی(ره)، وحدت نه به عنوان نیاز مردم مسلمان ایران که به منزله نیاز دائمی مسلمانان جهان بشمار می آید، زیرا تأمین منافع مشترک مسلمانان در سایه ممانعت از مواضع بیگانگان و جلوگیری از تسلط آنان به مقدرات کشورهای اسلامی مسیر است.

وی اضافه کرد: به نظر حضرت امام(ره) وحدت و همدلی مردم و نیروهای انقلابی همانطور که در روند نهضت اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است، در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز موثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha