جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مضمون، محتوا و هویت انقلاب باید مورد حراست و پاسداری قرار گرفته و زنده نگه داشته شود تا دشمنان نتوانند آنها را تحریف کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز ۲۲ دی، در هم‌اندیشی دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب در دنیا است که برپایه دین، شریعت، اخلاق و عقلانیت بنا شده، لذا همه وظیفه دارند به بهترین نحو مطلوب ایام الله دهه فجر را گرامی بدارند.

وی بیان کرد: مضمون، محتوا و هویت انقلاب باید مورد حراست و پاسداری قرار گرفته و زنده نگه داشته شود تا دشمنان نتوانند آنها را تحریف کنند. البته تحقق این امر مهم نیازمند عزم و اراده مردم و مسئولان اجرایی کشور است.

خاضع بر بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها تاکید کرد و افزود: به شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان در مورد اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به خوبی پاسخ داده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران در دوران پهلوی از سوی بیگانگان تحقیر می‌شدند، اما امروز به برکت انقلاب دارای عزت و عظمت و مجد هستند و با افتخار زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: باید در برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب، نقش امام در بیداری ملت ایران و نقش رهبر انقلاب در تداوم راه و آرمان‌های امام و انقلاب بیان شود.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: موارد دیگری که باید در برنامه‌های دهه فجر تشریح شود شامل حرکت رو به رشد انقلاب، خدمات و دستاوردهای نظام و شعارهای راهبردی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شهدای هسته‌ای و دفاعی و رشادت‌های سردار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت است.

وی بیان کرد: اغلب برنامه‌های ایام الله دهه فجر با توجه به بیماری کرونا در بستر فضای مجازی خواهد بود و اجرای حضوری و میدانی برنامه‌ها همراه با رعایت نکات بهداشتی به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۲ کمیته برای برگزاری برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده که شرح وظایف و مسئولیت اعضا به زودی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha