شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: وضعیت امروز اقتصاد کشور، حاصل انقلاب نیست! بلکه محصول یک تفکر لیبرال است که راه نجات کشور را در ارتباط با آمریکا و تبعیت از این کشور می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در مراسم بزرگداشت عمار و مالک انقلاب که در تپه شهدای گمنام شهرستان باغ‌ملک برگزار شد ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت امروز اقتصاد کشور حاصل انقلاب نیست! بلکه محصول تفکر لیبرال است که امروز راه نجات کشور را در ارتباط با آمریکا و تبعیت از این کشور می‌داند؛ درحالی‌که اگر آمریکا می‌توانست اول مشکلات کشور خود را حل می‌کرد.

وی افزود: در مقابل این تفکر، تفکر دیگری وجود دارد که می‌گوید باید به خود تکیه کنیم و مشکلات خود را از درون حل کنیم که این تفکر، تفکر الهی بوده و پرچم‌داران این تفکر در ابتدا امامین انقلاب و بعدازآن مالک‌ها و عمارهای انقلاب همچون شهید قاسم سلیمانی و مرحوم علامه مصباح هستند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، در ادامه رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی دانست و گفت: امروز تفکری در دنیا وجود دارد که می‌گوید باید یک امپراتوری در دنیا وجود داشته باشد که آن امپراتوری جهانی صهیونیست است و تمام دنیا باید زیر نظر این امپراتوری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به پرچم رژیم صهیونیستی دقت کنید می‌بینید که بالا و پائین این پرچم خط‌های آبی وجود دارد این خط‌های آبی نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی اعتقاد دارد مرزهایش از نیل تا فرات است در همین راستا به دنبال این است تا با ایجاد اختلاف و دشمنی در میان دولت‌های اسلامی آن‌ها را به جان هم انداخته و ضعیف کند تا بتواند آن‌ها را تحت اختیار خود درآورد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، ولایت‌فقیه را نقطه قوت ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ایران اسلامی تا زمانی که ولایت‌فقیه در آن حاکم باشد تجزیه نخواهد شد و جمله معروف امام که فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، در همین راستا است.

 وی تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و به‌واسطه بعضی نفوذی‌های داخلی درصدد است تا مشکلات اقتصادی کشور را افزایش داده و نارضایتی را در مردم تشدید کند تا مردم به خیابان‌ها آمده و در مقابل نظام و رهبری قرار گیرند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، در پایان با اشاره به حوادث اخیر آمریکا و تصرف کنگره این کشور توسط معترضین اذعان داشت: امروز آمریکا ذلیل و بیچاره شده و تمام خواب‌هایی که برای کشور ما دیده بود بر سر خودش افتاده است همه بدانید که دوران پسا آمریکا آغازشده و این انقلاب متصل به انقلاب جهانی مهدی (عج) و زمینه‌ساز حکومت جهانی مهدی خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha