جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 938846
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
برگزاری رویداد ملی طواف

حوزه/ رویداد ملی «طواف» با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، رویداد ملی طواف با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر با هدف پایش، رصد، ارزیابی تخصصی، حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و همچنین، ارتقای انگیزشی، فکری و مهارتی فعالان برتر فرهنگی برگزار می‌شود.

این رویداد ملی در چهار محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی در مناطق محروم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه رویداد در شبکه‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره ۰۹۰۵۶۴۶۰۷۷۸ ارسال کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سؤالات در مورد این طرح با شماره تلفن ۷۷۵۳۰۰۸۸ در ساعات اداری تماس گیرند.

طرح‌های ارائه شده پس از پایش و ارزیابی استانی جهت انتخاب کشوری به دبیرخانه رویداد طواف واقع در سازمان تبلیغات اسلامی مرکز ارسال خواهد شد.

طرح‌های برگزیده برتر و مستعد حمایت در سطح استان و کشوری در این رویداد از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha