شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی مهدی‌شهر

حوزه/ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام در بوستان امام حسن مجتبی (ع) منطقه سه شهرداری قم خاکسپاری می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، مهرداد روحانی وزیری اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام در بوستان امام حسن مجتبی (ع) منطقه سه شهرداری قم خاکسپاری می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم  افزود: این مراسم خاکسپاری ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۹۹ در بوستان امام حسن مجتبی (ع) و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با مسئولان متولی، شهرداری منطقه سه میزبانی این مراسم معنوی را با افتخار تمام در شهرک امام حسن(ع) عهده دار شده است.

روحانی وزیری ابراز کرد: فضاسازی بوستان امام حسن مجتبی(ع) و محل برگزاری مراسم تدفین پیکرمطهر شهیدگمنام با نصب ریسه، بنر و پارچه‌های سیاه رنگ به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) از اقداماتی است که توسط شهرداری منطقه سه انجام می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم یادآور شد: همچنین یک غرفه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان نیز با محوریت معرفی حضرت زهرا(س) و فرهنگ ایثار و شهادت توسط این منطقه برپا می‌شود.

روحانی وزیری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم بهترین میزبانی را از پیکر مطهر این شهید گمنام که فضای پربار معنوی را در بوستان امام حسن مجتبی (ع) ایجاد می‌کند، داشته باشیم و در کنار این مقبره شهید همواره شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha