چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علامہ مقصود ڈومکی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: زنان مسلمان به جای اتخاذ نگرش غلط تمدن غرب، باید سیره فاطمی را دنبال کنند. فحاشی و برهنگی هدیه ای است که تمدن غرب به بشریت داده است و عامل نابودی جامعه بشری است.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» به مناسبت ایام فاطمیه و به پاس مرحوم نسیم عباس منتظری، مراسم عزاداری توسط سازمان دانشجویان اصغریه پاکستان برگزار شد.

به این مناسبت حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان  گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای بشریت است. فضایل و کمالات والای انسانی وی مجموعه حیا، عفت، پاکدامنی، راستگویی و سخاوت می باشد. خطبه تاریخی این بانو که در دفاع از دین خدا در مسجد پیامبر اکرم ایراد کردند امروز نیز برای ما چراغ راه است.

وی گفت: زنان ما باید از حضرت فاطمه الگو بگیرند، زندگی ایشان تفسیر عملی قرآن کریم است. شخصیت هایی را تربیت کردند که امام و رهبر کائنات شدند و همه چیز را برای بقای دین خدا فدا کردند.

وی افزود: حجاب حکم اسلام و میراث حضرت فاطمه زهرا (س) است، زنان مسلمان به جای اتخاذ نگرش غلط تمدن غرب، باید سیره فاطمی را دنبال کنند. فحاشی و برهنگی هدیه ای است که تمدن غرب به بشریت داده است و عامل نابودی جامعه بشری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha