جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره ۷۵ شهید مدافع حرم کاشان، در گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سالروز  شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) یادواره ۷۵ شهید مدافع حرم با حضور روحانیون، خانواده های معظم شهدا جمعی از مسئولان، رزمندگان فاطمیون و اقشار مختلف مردم، در گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و خاطره گویی حجت الاسلام سجادی از همرزمان شهدای مدافع حرم، سردار مرتضی طلایی به نقش سردار سلیمانی در سازماندهی و تشکیل جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس، جوانان سوری را در قالب مدافعان حرم حضرت زینب(س) سازماندهی کرد .

وی، سردار سلیمانی را سیدالشهدای مقاومت خواند و اظهار کرد: برای  پیاده کردن مکتب شهید سلیمانی باید حماسه های بزرگ خلق گردد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نفش راهبردی را در انتقال فرهنگ و مبانی انقلاب اسلامی  ایران به کشورهای جهان داشت.

وی، خون شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم را موجب تحول در جهان اسلام دانست و گفت: مدافعین حرم توانستند نظام سلطه و امویان زمان را به زانو در بیاورند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha