جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمن می خواهد با تحریف واقعیت های انقلاب، معنا و خروجی دیگری به افکار نسل های جوان کشور تزریق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی امروز در نشست جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی استان کردستان، گفت: در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم، دهه ای که از بسیاری جهات برای ملت و نظام اسلامی ایران حائر اهمیت است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در این دهه که به حق از سوی امام خمینی (ره) دهه فجر نامگذاری شده است، شاهد یک تحول سیاسی و فرهنگی عظیم در سطح کشور و حتی منطقه و جهان بودیم، بنابراین باید دهه فجر را یک فرصت مغتنم برای معرفی دستاوردهای این نظام الهی و اسلامی دانست و بسیاری از ناگفته هایی که در خطر تحریف توسط دشمنان قرار دارند، برای نسل های جوان و نوجوان بازگو شود.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه این انقلاب ثمره خون هزاران هزار شهید است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از بسیاری جهات با سایر انقلاب ها تفاوت های فاحشی دارد که باید این مهم بررسی و به صورت نشست ها و کنفرانس ها تشریح گردد.

وی اظهار کرد: دشمن می خواهد با تحریف واقعیت های این انقلاب، معنا و خروجی دیگری از این رویدادهای تاریخی به افکار نسل های جوان کشور تزریق کند، لذا همه ما در برابر این توطئه ننگین به گونه ای مسئول هستیم.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: انقلاب با عبور از هزاران پیچ و گردنه سخت تاریخی بدین جا رسیده است و بی گمان امروز نه تنها تبلیغات بیگانگان علیه نظام کمرنگ تر نشده است، بلکه شاهد شدت یافتن این تبلیغات مسموم هستیم.

انتهای پییام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha