شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: آیت الله مصباح یزدی به عنوان عمار انقلاب، در میدان دفاع از مبانی اسلام ناب محمدی(ص)، همچون مالک اشتر، خار چشم دموکراسی غربی و اسلام آمریکایی بود.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مصباح  انقلاب، فقیهی مجاهد و بصیری ولایتمدار بود، اظهار داشت: تربیت شاگردان معتقد به مبانی اسلام و ارزشهای انقلابی، حاصل عمر با برکت عمار انقلاب در مسیر دفاع از مرزهای اعتقادی، فرهنگی و اخلاقی است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به روشنگری های آیت الله مصباح در اواخر دهۀ ۷۰ پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، افزود: دشمنان ضد انقلاب و خوارج زمانه گرچه شخصیت های صاحب فکری همچون شهیدان بهشتی و مطهری را از ما گرفتند، اما شهادت آنان موجب معرفی هرچه بهتر وجهه علمی و معرفتی آنها به مردم شد.

وی ادامه داد: حضور تمام قد آیت الله مصباح در مناظره با سران جریان های ضد دین و التقاطی در ۱۰ سال گذشته، نقش علمای انقلابی و بصیر را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: در بزرگی مقام و شخصیت علمی آیت الله مصباح همین بس، چه در حیات و ممات، دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و جریان غربگرا با شایعه پراکنی  و دروغ ها به دنبال تخریب ایشان بودند.

مدیر  مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطر نشان کرد: حوزه انقلابی، طلاب جوان را با افکار و اندیشه های عمار انقلاب آشنا نموده و با در اختیار گذاشتن کتب آیت الله مصباح، آنها را در شناختن هرچه بهتر اسلام ناب محمدی(ص) و امامین انقلاب یاری نماید.

وی در پایان گفت: آیت الله مصباح یزدی به عنوان عمار انقلاب، در میدان دفاع از مبانی اسلام ناب محمدی(ص)، همچون مالک اشتر، خار چشم دموکراسی غربی و اسلام آمریکایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha