چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد مطرح کرد: استمرار برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، پاسخ به دغدغه برخی والدین طلاب بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب، مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد در گفت وگو با خبرنگار حوزه با اشاره به غیرحضوری بودن دروس این مدرسه در ترم جدید، اظهار داشت: هر چند وضعیت کرونا در استان یزد بهتر شده است، اما ناپایداری این وضعیت و همچنین نگرانی برخی طلاب و والدین سبب شد تا تصمیم به برگزاری غیرحضوری دروس گرفته شود.

وی با اشاره به اهتمام تولیت و کادر مدرسه در امر آموزش و تهذیب و پژوهش طلاب، ادامه داد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و بر روی نظرات بارها بحث صورت گرفت تا بهترین تصمیم برای برگزاری کلاس ها اتخاذ شود. حتی برای کلاس ها و حجره ها نیز، باتوجه به وضعیت موجود برنامه ریزی صورت گرفته بود تا بتوانیم از حضور طلاب در فضای مدرسه بهره مند شویم، اما حقیقتا از آنجا که سلامتی طلاب و دغدغه های والدین آن ها برای ما اهمیت دارد، تصمیم به برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری گرفته شد.

مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد ضمن تقدیر از تولیت و معاونین مدرسه، اظهار کرد: بر خلاف آنچه تصور می شود، زحمات این عزیزان در طول برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری، بیشتر شده و راهکارهایی برای اجرای برنامه های آموزشی، تهذیبی و پژوهشی ارائه کرده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: سعی شده با استفاده از فضای آموزشی آنلاین و همچنین برگزاری درس اخلاق و دوره های تهذیبی، آسیب هایی که به واسطه محدودیت های کرونایی حاصل شده، به حداقل برسد. در عین حال امیدواریم با پایدار شدن وضعیت بتوانیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد حضور طلاب در محیط مدرسه باشیم.

وی با بیان این که چه بسا در آینده به صورت محدود زمینه استفاده طلاب از فضای مدرسه و کتابخانه مهیا شود، ادامه داد: البته این مسأله بستگی به وضعیت استان و اعلام مسئولین امر خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha