سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا خیال خام تسلیم شدن ایران را از سر بیرون کند. دوره نحس و جنایت‌بار ترامپ با ذلت به پایان رسید و حتی از مناسبات اجتماعی خود آمریکا هم حذف و به زباله‌دان تاریخ انداخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در خطبه های نماز جمعه چغادک بر لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری تاکید کرد و گفت: بعد از دوره طولانی بیماری جامعه ما وضعیت بهتری یافته است بنابراین باید مراقب باشیم تا دوباره شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا نباشیم.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: بعضی از فضاها و برنامه‌ها مثل نماز جمعه در دوره طولانی تعطیل شدند و از این حیث دچار خسارت معنوی شدیم، ولی برای جلوگیری از شیوع بیماری لازم بود و چاره‌ای نداشتیم. سلامتی مردم و جامعه مقوله بسیار مهمی است که در دین ما هم تأکیدات فراوانی بر آن شده است. امروز باید مراقب باشیم و در برنامه‌ها همه دستورالعمل ها و پروتکل‌ها را دقیق رعایت کنیم و از عادی انگاری پرهیز کنیم تا إن شاءالله این بیماری به طور کامل ریشه کن شود.

وی با اشاره به رزمایش های دفاعی دو هفته اخیر و پیام روشن آن برای رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: رزمایش‌های اقتدار آفرین ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی‌ تهدیدهای دشمن را کمرنگ کرد و باعث تقویت محور مقاومت شد و عملیات های تهدید کننده اخیر آمریکا را خنثی کرد و نشان داد که بعد از سه سال فشار حداکثری و جنگ ترکیبی علیه ایران، نیروهای مسلح ما با تحکیم زیرساخت‌های دفاعی ابتکار عمل را در دست دارند و دشمن باید در محاسبات غلط خود تجدید نظر کند

خطیب جمعه چغادک افزود: این رزمایش نشان داد که قدرت بازدارندگی ایران مخصوصا در بعد اقتدار موشکی پیشرفت قابل توجهی داشته است و قابل برگشت و همچنین قابل مذاکره نیست، لذا این رزمایش ها پیام روشنی هم برای رئیس جمهور جدید آمریکا داشت.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: رئیس جمهور جدید آمریکا خیال خام تسلیم شدن ایران را از سر بیرون کند. دوره نحس و جنایت‌بار ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با ذلت به پایان رسید، حتی از مناسبات اجتماعی خود آمریکا هم حذف و به زباله‌دان تاریخ افکنده شد و حسرت تسلیم ایران به دلش ماند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور جدید آمریکا هم البته بهتر از قبلی نخواهد بود و خوی سلطه‌جویی و استکباری را ادامه خواهد داد، ولی آنچه مسلم است، ایران امروز ایران زمان اوباما نیست که بایدن فکر کند می‌تواند مانند قبل از ترامپ با ایران برخورد کند. ایران امروز به مراتب قوی‌تر از گذشته است؛ ایران دیروز در مرزهای خود محصور شده بود، ولی امروز عمق راهبردی این نظام به بیرون از مرزها کشیده شده است و یک محور قدرتمند به نام محور مقاومت به برکت خون شهیدان عزیز به ویژه سردار پرافتخار، شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته است.

امام جمعه چغادک اظهار کرد: ایران امروز نه یک چالش، بلکه یک ابر چالش برای آمریکا است. ما ضعیف نشدیم، بلکه به اعتراف سردمداران امروز کاخ سفید، ایران با دشمنی‌های ترامپ، قوی‌تر شده است، بنابراین رئیس جمهور جدید آمریکا باید فکر تسلیم و حتی تضعیف ایران را از سر خود بیرون کند و بیشتر به فکر مشکلات پیچیده داخلی کشورش باشد و کمتر به بیرون از مرزهایش فکر کند. او باید بداند که ایران در مقابل قلدری ها و فشار حداکثری و بی سابقه ترامپ تسلیم نشد، بنابراین در مقابل آمریکای ضعیف شده امروز هم قطعاً تسلیم نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha