سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
اسکندری

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم گفت: در جنگ اقتصادی و علمی با دشمنان، هرگونه اقدام عملی برای کاستن از مشکلات اقشار مختلف مردم همچون طرح شمیم خدمت با حمایت کامل اوقاف استان قم همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری پیش از ظهر امروز در بازدید از کارگاه‌های خیاطی که در راستای اجرای طرح شمیم خدمت در حرم مطهر امامزاده سید معصوم(ع) برپا شده‌اند اظهار کرد: رونق و جهش تولید، شعار سال‌ گذشته و امسال هستند که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده‌اند.

وی افزود: از همه دست اندرکاران این طرح تشکر می‌کنم چرا که زمینه‌ای را برای کارآفرینی و اشتغال ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این اداره کل آماده هرگونه همکاری و پشتیبانی از طرح‌های این چنینی است گفت: در شرایطی که شیوع کرونا از یک سو و مشکلات اقتصادی دیگر سو، فشار بر مردم را بیشتر کرده است، باید به اینگونه اقدامات بهای بیشتری بدهیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی جنگ علمی، اقتصادی و فرهنگی را همزمان با هم علیه ما آغاز کرده‌اند زیرا می‌دانند با وجود قدرت بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، توان رویارویی نظامی را ندارند هر چند حرکت‌های مذبوحانه‌ای را انجام می‌دهند که از آن جمله می‌توان به ترور شهید قاسم سلیمانی و دانشمندانی همچون شهید محسن فخری‌زاده اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری با بیان اینکه لازم است اقدامات گسترده‌ای صورت بگیرد تا مردم همچنان در صحنه بمانند گفت: فشار اقتصادی مشکلات زیادی برای برخی اقشار به وجود آورده، حال در این شرایط طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی می‌تواند کمک حال آنها باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: می‌توانیم از ابنیه‌ای که داریم برای اختصاص مکان برپایی کارگاه‌های مهارت‌افزایی استفاده کنیم و اقدامات پشتیبانی و حمایتی دیگری هم توسط اداره کل اوقاف استان قم پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha