پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه کوار

حوزه/ امام جمعه شهرستان کوار با تصریح بر اینکه بسیاری از مردمی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند، نه تنها سودی کسب نکرده، بلکه دچار افت سرمایه شده اند، گفت: بی تدبیرها، ناهماهنگی ها و دست های پشت پرده اعتماد مردم را مخدوش کرده است.

حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص بورس اظهار کرد: اعتماد مردم نسبت به بازار سرمایه به شدت آسیب دیده اند، سرمایه گذارانی که در میان مردم به دعوت های دولت اعتماد کردند و دارایی های خود را فروخته و سرمایه گذاری کردند، اکنون نگران هستند.

وی در ادامه با تصریح اینکه بسیاری از مردمی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند نه تنها سودی کسب نکرده اند، بلکه دچار افت سرمایه شده اند، اضافه کرد: بی تدبیرها، ناهماهنگی ها و دست های پشت پرده اعتماد مردم را مخدوش کرده است.

امام جمعه شهرستان کوار با تاکید بر اینکه مجلس و قوه قضائیه، منطقی و سنجیده از مردم حمایت کنند، خاطرنشان کرد: همچنین دولت نیز باید با مجلس و قوه قضائیه در این خصوص هماهنگ باشد.

وی عنوان کرد: زیبنده نیست اینگونه حقوق مردم زیر پا گذاشته شود، قوه قضائیه دست های مفسدان اقتصادی را قطع کند. همچنین در توزیع کالاهای اساسی مردم مانند روغن و شکر باید با یک تدبیر بهتر و بیشتر عمل شود.

حجت الاسلام گشول با بیان اینکه برخی از مردم نیز بیش از نیاز خود خرید می کنند، اذعان کرد: مردم به اندازه نیاز خرید کنند، بنابراین تدبیر و مدیریت درست از یک سو و به اندازه نیاز خرید کردن نیز از سوی دیگر می تواند به جامعه از نظر اقتصادی آرامش دهد.

وی در پایان افزود: دولت از جهش تولید حمایت کند و جلوی تعطیلی کارخانه ها را بگیرد، به جای قطع گاز، برق و انرژی در سال جهش تولید، باید به کارخانه ها مهلت دهد و از آنان حمایت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha