جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: خانواده های شهدا چشم و چراغ مردم و مسئولان نظام هستند و ما خادمان ملت به وجود چنین سرمایه هایی افتخار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، که برای دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات دستگاه قضا به استان سمنان سفر کرده بود با دو تن از خانواده شهدای شهرستان شاهرود به نامهای خانواده شهید عبد اله طاهری و علی فردوسیان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارهای صمیمانه، رئیس قوه قضائیه ضمن تجلیل از روحیات ایثارگرانه و وفاداری  بازماندگان شهدا نسبت به اصول و آرمانهای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: خانواده های شهدا چشم و چراغ امت اسلامی و مسئولان نظام هستند و تمام تلاش خادمان ملت باید به این امر معطوف گردد که با تلاشی مضاعف، توطئه های دشمنان را خنثی و در مسیر تحقق پیام شهدا بکوشیم.

وی تاکید کرد: راه شهدا زنده است و اگر گوش دلمان باز باشد پیام شهیدان به وضوح شنیده می شود لذا به همه بازماندگان آن عزیزان یادآوری می کنیم که راه شهدا، راه روشنی است که نباید بگذاریم کم فروغ شود.

رئیس قوه قضائیه در پایان این دیدارها مراتب سپاسگزاری خویش را از بزرگواری ایثارگران ابراز داشته و از جایگاه والای خانواده های مورد دیدار تجلیل و قدرشناسی کرد.

شهید والامقام عبداله طاهری، فرزند فیض اله، متولد سال ۱۳۴۳، اعزامی از بسیج در تاریخ ۲۶ تیرماه ۶۱ طی عملیات رمضان بر اثر اصابت ترکش به بدن به شهادت رسید و شهید گرانقدر علی فردوسیان، فرزند حسین، متولد سال ۱۳۴۹ اعزامی از بسیج در تاریخ ۱۱ تیرماه ۶۸ در اسلام آباد غرب طی عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha