جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خاضع

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر اندازه که از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ فاصله می گیریم، پرداختن به دستاوردهای انقلاب، خدمات و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج،  حجت الاسلام سیدجواد خاضع، پیش از ظهر امروز (۷ بهمن ماه) در هم اندیشی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، مدافع حرم، شهیدان امنیت و ایثارگران و رزمندگان، اظهار کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت های شهدا و رهنمودهای امامین انقلاب بوده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست قبلی کارگروه های ۲۲ گانه گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور کرد: قرار بود ضمن تشکیل جلسه توسط هر کارگروه، کارگروه ها برنامه های خود برای ایام الله دهه فجر را اعلام، تا متناسب با  برنامه‌های  اعلامی، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 وی با بیان اینکه، ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا بتوانیم دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم، اظهار کرد: شاید افرادی احساس کنند که نیازی به این کار نیست، ولی هر اندازه که ما از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ فاصله می گیریم، پرداختن به دستاوردهای انقلاب، خدمات و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 حجت الاسلام خاضع ادامه داد: هر چه از زمان پیروزی انقلاب فاصله بگیریم وظیفه ما در قبال جوانان و نوجوان دوچندان می شود و نباید از این مهم غافل شویم، چرا که آنان دوران قبل از انقلاب را ندیدند و اطلاعات جامع و کاملی از آن دوران ندارند و به همین علت باید دستاوردها و خدمات  انقلاب اسلامی ایران را برای آنها بیان کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده قصد بزرگ جلوه‌ دادن مشکلات و کمبودها، با قدرت رسانه ای خود را دارند، اظهار کرد: دشمن با سیاه نمایی و کوچک نشان دادن دستاوردها و خدمات به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند تا پشتوانه مردمی انقلاب  که اصلی ترین رکن و مؤلفه اقتدار ماست، را  تضعیف کنند.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: ضرورت بسیار مهمی است که وضعیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست خارجی و دفاعی کشور را قبل و بعد از انقلاب  به درستی  برای اهاد جامعه الخصوی برای جوانان و نوجوانان تشریح و تبیین کنیم و بدانیم در چه شرایطی بودیم و هم اکنون در کجا قرار داریم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی شرایط قبل از انقلاب را به درستی تبیین کنیم، به اهمیت و عظمت دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهتر پی می بریم.

 وی خاطرنشان کرد: خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی بی شمار هستند و هیچ کشوری در دنیا با این همه مشکلاتی که ما داشتیم(جنگ هشت ساله، تحریم های شدید دشمنان، ترور و توطئه ها، جنگ نرم و سخت) ظرف ۴۲ سال نتوانسته در این بازه زمانی به این میزان از پیشرفت و اقتدار که حالا داریم دسترسی پیدا کند.

 حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: هر چند منکر نقاط ضعف نیستیم که برخی به دلیل تحریم های دشمنان و برخی نیز به سوء مدیریت ها برمی گردد که امیدواریم این مشکلات برطرف شوند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان  گفت: هرکجا در مسیر آرمان های انقلاب و ولایت حرکت کردیم موفق بودیم و اگر جایی ناموفق بودیم، از آرمان های امام و ولایت فاصله گرفتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha