جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پایواره

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان به فعالیت ۲۳۲۸ طلبه برادر و ۷۹۳ نفر طلبه خواهر بسیجی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در هر مدرسه علمیه منطقه کاشان یک نفر به عنوان فرمانده پایگاه بسیج فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام قاسم پایواره، امروز در دیدار طلاب بسیجی با نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به پیام امام راحل مبنی بر ضرورت شکل گیری بسیج طلاب و روحانیون، گفت: پشتیبانی از انقلاب، ارزش های و هدایت گری آحاد جامعه از مهمترین رسالت های طلاب بسیجی است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان به فعالیت ۲۳۲۸ طلبه برادر و ۷۹۳ نفر طلبه خواهر بسیجی در شهرستان اشاره کرد و  ادامه داد: در هر مدرسه علمیه منطقه کاشان یک نفر به عنوان فرمانده پایگاه بسیج فعالیت می کند.

وی به نقش طلاب و روحانیون  در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحانیون شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با تقدیم بیش از ۹۴ شهید نسبت به سایر اقشار جامعه نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان افزود: از کل شهدای طلاب منطقه کاشان ۳۱ نفر آنها از شهرستان آران و بیدگل، ۶۱ نفر از شهرستان کاشان و ۱۲  نفر دیگر از طلاب  مشغول به تحصیل مدرسه آیت الله یثربی (ره) از شهرهای دیگر کشور به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

وی در پایان یادآور شد: طلاب  بسیجی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مبارزه با ویروس کرونا، کمک  مومنانه، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، کمک  به کادر درمان و تغسیل و تدفین فوت شدگان  کرونا خوش درخشیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha