جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ آیت الله سید احمد خاتمی از رادیو معارف بعنوان حوزه علمیه ای به وسعت تمام کشور یاد کرد و گفت: موفقیت رادیو معارف نشان داد رسانه در عرصه دین نیز می تواند موفق باشد

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ‌در دیدار مدیران رادیو معارف که در ساختمان دبیر خانه خبرگان رهبری در قم برگزار شد، با اشاره به مظلومیت انقلاب و تلاش دشمنان برای ناکار آمد جلوه دادن حکومت دینی پرداختن به موضوع انقلاب اسلامی را ضروری خواند و خواستار آن شد تا با تدوین تاریخ شفاهی بزرگان انقلاب و حوزه، دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان باز گو شود.

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بهره گیری از مراجع و بزرگان حوزه در رادیو معارف تاکید کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی از رادیو معارف بعنوان حوزه علمیه ای به وسعت تمام کشور یاد کرد و گفت: موفقیت رادیو معارف نشان داد رسانه در عرصه دین نیز می توان موفق باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه قم افزود: رادیو معارف باید در چارچوب رعایت اصول دینی در صددحفظ و جذب مخاطبان باشد.

آیت الله سید احمد خاتمی همچنین بر بهره گیری از کارشناسان با تجربه حوزوی، تدوین برنامه بلند مدت، آسیب شناسی برنامه ها، استفاده از هنر آیینی ، تولید میان برنامه های جدید، تبدیل برنامه های رادیو به کتاب، کشف و پرورش استعدادهای جدید حوزوی، تنوع در برنامه سازی و مشارکت مخاطبان در برنامه ها تاکید کرد.

مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف نیز در این دیدار در گزارشی از ۲ برابر شدن مخاطبان این رسانه دینی خبر داد و گفت: استفاده از کارشناسان برجسته ، کیفی سازی برنامه ها، پاسخگویی به نیازهای روز جامعه، واکنش به هنگام به اتفاقات روز، رویکرد عالمانه و مستند به مسائل دینی، تبیین گفتمان انقلاب و کار آمدی نظام از مهمترین راهبردهای این رسانه دینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام علي آل یاسین IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    حضرت استاد رادیو معارف بایستی تبدیل بشود به سیمای معارف، ثانیا وسعت آن بایستی به اندازه کل عالم باشد نه به اندازه کشور ایران! «تَبارَكَ الَّذي نَزَّلَ الْفُرْقانَ عَلى‏ عَبْدِهِ لِيَكُونَ لِلْعالَمينَ نَذيراً »