جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه کامفیروز

حوزه/ امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه اسلام زن را مظهر جمال و زیبایی الهی دانسته است، گفت: اعتقاد به حفاظت از این گوهر در صدف حجاب، کرامت دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد تقی زاده، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کامفیروز، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت بزرگ بانوی عالم هستی، حضرت فاطمه‌ی زهرا(س)  و تبریک روز زن، اظهار کرد: تفاوت دیدگاه اسلام و دیدگاه غرب نسبت به شان و مقام زن، تفاوتی ماهوی است.

وی در ادامه با تصریح اینکه اسلام زن را مظهر جمال و زیبایی الهی دانسته است، اضافه کرد: اعتقاد به حفاظت از این گوهر در صدف حجاب، کرامت دارد، اما غرب که قدرت و رسانه را در اختیار دارد، از زن چیزی جز یک وسیله برای تبلیغات و تلذذات جنسی نفهمیده و نمی‌دانند.

امام جمعه کامفیروز عنوان کرد: غرب با فرهنگ منحط، درصدد است نسل بنی آدم را از همه‌ فضایل انسانی تهی کرده و انسان‌ها را به موجودات فاسد، مطیع و تسلیم هوای نفس و غافل از یاد خداوند و معنویت تبدیل کند.

وی با اشاره به حمله‌ موشکی اخیر به شهر ریاض خاطرنشان کرد: صبح روز شنبه ۴ بهمن ۹۹، خبری مبنی بر حمله‌ موشکی به ریاض توجه همگان را به خود جلب کرد، این حمله با موشک کروز صورت گرفته بود که یکی از آن‌ها با موفقیت به هدف اصابت کرد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: ابتدا همه بر این باور بودند که این حمله توسط جنبش انصارالله یمن صورت گرفته است، اما یکباره گروهی در عراق به نام «وعدالحق» مسئولیت آن را برعهده گرفت و علت این عملیات را انتقام از خون شهدای مظلوم بغداد دانست که دو شخص سعودی باعث آن بودند.

وی بیان کرد: این عملیات از این جهت حائز اهمیت است که گروه‌های شیعی نیز به موشک‌های کروز مسلح شده اند و از این به بعد اگر دشمنان متوحش، اقدام به کشتار و شهادت شیعیان مظلوم کند و دولت‌های مزدور هم جواب این خرابکاری‌ها را ندهند، ملت‌های با غیرت این کار را انجام خواهند داد و انتقام خون برادران خود را خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha