دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 941378
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: روحانیت شیعه ثابت کرده که در هر موضوعی ضرورت حضور روحانیت بوده، پیش‌قدم هست و زودتر از همه وارد صحنه می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه  علمیه استان خوزستان، در حاشیه مراسم تشییع پیکر طلبه شهید محمدرضا اکبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، بیان کرد: دفاع مقدس از موضوعاتی بوده که روحانیون با حضور فعال در جنگ، به‌عنوان الگوی رزمندگان و شیعه واقعی ایفای نقش کرده‌اند.

وی افزود: خدا را شاکریم که استان خوزستان این افتخار را داشت که علیرغم اینکه جمعیت روحانی در زمان دفاع مقدس بسیار کم بود، اما بیشترین آمار شهدای روحانیت کشور را استان خوزستان به خود اختصاص داده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان،  در خصوص اهمیت حضور روحانیت در جبهه‌ها بیان داشت: آن‌قدر تأثیر حضور روحانیت در جبهه‌های جنگ بالابود که با توجه به عشقی که خودشان به شهادت داشتند، این عشق و علاقه را به دیگران انتقال می‌دادند و همه را به هم برای شب‌های عملیات آماده می‌کردند و طلبه شهید محمدرضا اکبری هم یکی از این شهدا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در پایان تصریح کرد: مجموعه روحانیت شیعه ثابت کرده که در هر موضوعی ضرورت حضور روحانیت بوده، پیش‌قدم هست و زودتر از همه وارد صحنه می‌شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha