سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید مطهری

حوزه/ انتشارات «ندای فطرت» وابسته به «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری» در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش کتاب های خود از جمله کتب جدید در حوزه «مطهری پژوهی» می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتشارات «ندای فطرت» وابسته به «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری» در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش کتاب های خود از جمله کتب جدید در حوزه «مطهری پژوهی» می پردازد که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اینجا، کتاب‌های مورد علاقه خود را با بیست درصد تخفیف خریداری کنند.

بر اساس این گزارش، «خوارج و داعش (بررسی تطبیقی بر مبنای اندیشه های شهید مطهری)»، «عقل و دین و مسئله شر (گفتگوی استادان مسلمان و مسیحی)»، «مطهری و اقتصاد (بازاندیشی آراء استاد مطهری)»، «درآمدی بر نظام جامع اندیشه استاد مطهری (گفتگو با فرهیختگان و روشنفکران)»، «ملکوت صلح (تأملاتی در الهیات فلسفی-اجتماعی شهید مطهری)»، «فهرست کتابخانه شخصی استاد شهید مطهری (به ضمیمه فهرست کتاب های دوره طلبگی)»، «مطهری و فلسفه دین (بازاندیشی آراء استاد مطهری)»، «مطهری و علم حدیث (بازاندیشی آراء استاد مطهری)»، «نوآوری ها و نواندیشی های استاد مطهری فیلسوف فطرت» و «مجموعه مقالات همایش بین المللی اندیشه های فلسفی استاد شهید مطهری» از جمله این کتاب ها در حوزه «مطهری پژوهی» می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 1
    چرا ما فقط یاد گرفته ایم که از دین و هرچه که تعلق به دین دارد دکان(بلکه پاساژ) باز کنیم و بعد هم اسم آنرا بگذاریم کار فرهنگی؟ لطفا حوزویان کنونی بگویند تولیدات علمی و پژوهشی متقنی (مثل آثار شهید مطهری) که در این چهل سال داشته اند چیست و چند عدد است؟ چند رساله و پایان نامه آبرومندی که بتوان در مجامع علمی حقیقی ارائه داد تولید کرده اند؟آیا دخل ما به خرجمان می ارزد؟