جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی دیباجی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ۸۰۰ طلبه در ۴۹ گروه جهادی در مبارزه با ویروس کرونا در عرصه‌های مختلف ساماندهی شدند که در این خصوص حوزه‌های علمیه و بسیج طلاب نقش ارزنده‌ای داشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در دیدار با نمایندگان مجمع طلاب و فضلای استان سمنان در شهر مقدس قم اظهار کرد: در استان سمنان سه قرارگاه تشکیل شده است که برکات زیادی داشته که قرارگاه امام صادق (عج) در جهت ساماندهی ۸۰۰ طلبه در ۴۹ گروه جهادی در مبارزه با ویروس کرونا در عرصه‌های مختلف که در این خصوص حوزه‌های علمیه و بسیج طلاب نقش ارزنده‌ای داشتند.

وی افزود: نکته‌ای که خیلی مهم است این است به لطف خداوند کار جهادی طلاب و روحانیون استان سمنان کار با ارزشی است که در این حماسه ماندگار طلاب و روحانیون استان سمنان مقیم قم نقش بسزایی داشتند در موج اول و دوم در استان بسیار حماسه آفریدند و همواره آمادگی حضور در موج سوم را نیز اعلام نمودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: قرارگاه محله محور با هدف پویایی و رونق مساجد و محله که در واقع ملجا و مرجع و پیگیری و رفع مشکلات مسجد می‌باشد راه اندازی شد که این برای اولین بار در استان سمنان شکل گرفت و در واقع در هر مسجدی روحانی آن مسجد مدیر آن مسجد و فرمانده پایگاه مدیر اجرایی آن می‌باشد و همه نهادهای فرهنگی در این قرارگاه عضو هستند و نقش منسجم و مهمی دارند و اساس نامه‌ای هم در این راستا نوشته شده است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به قرار گاه پیشرفت و آبادانی در جهت توسعه، رفع مشکلات و رونق کار اشتغال در استان سمنان بر برکات زیاد آن تاکید کرد.

در این جلسه مباحثی از جمله بررسی وضعیت طلاب و فضلای استان سمنان، حمایت از صاحبان تالیف و پژوهش‌های علمی، جمع آوری اطلاعات و خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی در دفاع مقدس، ساماندهی گروه‌های جهادی، ارتقاء سطح بصیرتی و... مورد گفتگو قرار گرفت.

همچنین حجت الاسلام کردی ضمن تشکر و خیرمقدم محضر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان اظهار کرد: مجمع نمایندگان و فضلای قم آمادگی همکاری همه جانبه را با سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان دارد و ظرفیت خوبی در میان طلاب سمنانی مقیم قم وجود دارد که این ظرفیت با تمام وجود آماده همکاری با سازمان بسیج طلاب و سپاه استان سمنان می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha