پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر احداث مجتمع فرهنگی شهر چغادک را از نیازهای این شهر اعلام کرد و گفت: قول هایی در این خصوص داده شده که لازم است این وعده ها به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، ظهر امروز مراسم افتتاح بخشداری چغادک با حضور استاندار بوشهر، با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از مسؤولان و همه کسانی که پیگیر استقرار بخشداری در چغادک بودند، تشکر کرد و اظهار داشت: چندین سال سعی و تلاش صورت گرفت تا امروز این بخشداری افتتاح شود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با تبریک به مردم چغادک، ادامه داد: اعضای شورا و شهرداری شهر همه دست به دست هم دادند تا اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد و در این راستا اقدامات و پروژه هایی در دست اقدام است.

وی، خواستار تخصیص بودجه برای حل مشکلات چغادک شد و گفت: یکی از مهمترین درخواست ها و دغدغه های مردم این شهر فاضلاب شهری است که بسیار جدی بوده و در حال حاضر مردم این شهر از آن رنج می برند.

حجت الاسلام خدری، احداث میدان ورودی شهر را از دیگر خواسته های مردم عنوان کرد و ابراز داشت: ورودی شهر چغادک بسیار پرمخاطره است، هرچند که با پیگیری های صورت گرفته این طرح به تصویب رسیده اما لازم است بودجه خوبی برای آغاز کار آن کنار گذاشته شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، احداث مجتمع فرهنگی شهر چغادک را از نیازهای این شهر اعلام کرد و ابراز داشت: قول هایی در این خصوص داده شده که لازم است این وعده ها به ثمر بنشیند.

وی خواستار اختصاص اعتباراتی قابل توجه برای حل مشکلات چغادک شد و گفت: یکی از موارد مورد نیاز بازسازی مدرسه تخریب شده شهر است؛ همچنین با توجه به استقرار بخشداری در چغادک لازم است ادارات آن توسعه پیدا کند.

 در این مراسم رحمان زنگنه به عنوان اولین بخشدار چغادک معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha