دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مدیران دستگاه‌ها و رؤسای سازمان‌های سراسر خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی طرحی مبنی بر عدم تحقق چهلمین سالگرد انقلاب داشتند اما الحمدالله در چهل‌ساله دوم قرار گرفته‌ایم و آن‌ها نتوانستند مانع از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار مدیران دستگاه‌ها و رؤسای سازمان‌های سراسر خوزستان، هم‌زمان با آغاز دهه فجر ضمن تبریک این ایام‌الله و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس اسلامی طرحی مبنی بر عدم تحقق چهلمین سالگرد انقلاب داشتند اما الحمدالله در چهل‌ساله دوم قرار گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: چهل‌ساله دوم پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ناشی از عنایت خداوند متعال، اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و حضور مردم در صحنه است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در صورتی که شرایط برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه وجود داشته باشد، شاهد حضور بسیار گسترده مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، به دو پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مردم داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود: پیام برای خارج نشینان این است، مردمی که خود انقلاب کرده‌اند تا آخر پای انقلاب خود ایستاده‌اند و هرگز به هیچ یاوه‌گویی اجازه نخواهند داد تا بخواهد نگاه طمعی به این کشور داشته باشد.

وی در خصوص پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مردم داخل کشور و مسئولان، عنوان کرد: مردم به تکلیف خود عمل می‌کنند و مسئولان نیز باید به تکلیف خود عمل کنند. تکلیف مسئولان تلاش برای خدمت به مردم است. باوجود شرایط سخت و مشکلات معیشتی، مسئولان برنامه‌ریزی جامع داشته باشند تا مشکلات آن‌ها را حل کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha