یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
منصوب شد

حوزه/ طی حکمی از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مخدوم به عنوان مدیر کل حوزه ریاست این دفتر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،در حکم صادره از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین مخدوم آمده است: نظر به انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای ثنائی به سمت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی، تجربه و تعهد لازم برخوردارید، به عنوان «مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی» منصوب می‌نمایم.

اداره کل حوزه ریاست با توجه به ظرفیت ساختاری آن، در هماهنگی و تسهیل ارتباطات درون و برون‌سازمانی و نیز انعکاس دستاوردها و ظرفیت‌های دفتر نقش بسزایی دارد. بر همین اساس تقویت مناسبات و تعاملات با دستگاه‌های همسو و نیز تقویت هماهنگی معاونت‌ها و بخش‌های مختلف دفتر برای نیل به اهداف دفتر ذیل سیاست‌های تعریف شده و رویکرد مسئله محوری از اهم وظایف حوزه ریاست می‌باشد که ان‌شاء الله با تلاش و تدبیر و مدیریت جنابعالی محقق خواهد شد.

لازم است که از زحمات جناب حجت‌الاسلام والمسلمین ثنایی که چندین سال دلسوزانه و متعهدانه عهده‌دار این مسئولیت بودند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha