پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نصیرزاده

 حوزه / همزمان با دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین، ایام پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود نصیر زاده، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: با پیروزی انقلاب شرایط بسیار مناسبی برای تبلیغ روحانیون در عرصه های مختلف جامعه ایجاد شد و همه امکانات فرهنگی و تبلیغاتی در اختیار دین و کارشناسان امور مذهبی قرار گرفت تا کارهای ارزشمتدی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام پس از سال ها تبعید در ۱۲ بهمن ۵۷ با سربلندی و افتخار به کشور بازگشتند و ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب تحولی عظیم در ایران شد، به گونه ای که بعد از گذشت  ۴۲ سال از این رویداد سالروز آن جشن گرفته می شود.

مسئول تهذیب مدرسه علمیه صالحیه قزوین ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان آموزه های مهمی است که انقلاب را به جایگاه امروز رسانده است.

وی اظهارکرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی به دنبال این بود که خودش باشد و زیر بار هیچ نظام سلطه ای قرا نگیرد، چرا که به لحاظ دینی، تاریخی، مذهبی و اجتماعی دارای ریشه های قوی است.

مسئول تهذیب مدرسه علمیه صالحیه قزوین تصریح کرد:  انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و نظامی داشته است و هر سال که می گذرد پیشرفت ها خود را بیشتر نشان می دهد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha