پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با آقای محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری با بیان آیه شریفه ای از قرآن اظهار داشتند: در دنیای امروز قدرت هر کشوری به دو اصل مهم کشاورزی و دامداری وابسته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری با بیان آیه شریفه ای از قرآن اظهار داشتند: در دنیای امروز قدرت هر کشوری به دو اصل مهم کشاورزی و دامداری وابسته است.

ایشان با تشکر از زحمات صورت گرفته برای روستاییان و عشایر گفتند: موضوع کشاورزان از اهمیت زیادی برخوردار است و حمایت از کشاورزان و دامداران ملاک سنجش و ارزیابی قدرت آن کشور به شمار می آید.

معظم له در ادامه افزودند: به همین علت اگر بتوانیم به این دو قشر خدمت بیشتری ارائه کنیم قدرت کشور ما بالاتر می رود و این یک واقعیت است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه مردم روستا باید به حدی توانایی داشته باشند که امور زندگی خود را پیش ببرند گفتند: خدمات عمومی دولت به روستاییان خوب بوده و باید بیشتر تلاش کنید تا آنها از جهات مختلف  مستغنی شده و امیدوارم در آینده نیز بتوانید از نظر اجتماعی و خدمات عمومی به گونه ای عمل کنید که روستاها احساس ضعف نکنند.

معظم له خاطرنشان کردند: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها یکی از اصول مسلم هر کشور است چرا که این امر باعث گرفتاری ساکنان شهرها می شود.

ایشان در پایان با بیان اینکه هر کس که به مردم احسان کند و دلسوز آنها باشد به خدا نزدیکتر است بیان کردند: یکی از مصداق های احسان این است که روستاییان را از لحاظ مسائل کشاورزی و دامداری تامین کنیم که نیاز به آمدن به شهر نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha