شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 942305
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
حجت الاسلام مجیدی

 حوزه / ویژه برنامه «به لطف مادر» به پاس شکرگزاری نعمت انقلاب و توسل به ساحت حضرت زهرا(س) برای رفع فتنه ها و بیماری کرونا، همنوا با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، عصر امروز در برنامه «به لطف مادر » که در آستان مقدس چهار انبیاء قزوین برگزار شد، ضمن بیان جایگاه و شان حضرت زهرا(س)، گفت: طبق فرمایش رسول الله(ص) اگر بخاهیم نیکی را در یک شخص معرفی کنیم باید بگویم حسن و نیکی فاطمه (س) است بلکه از حسن بالاتر است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در تشریح مودت به اهل بیت(س) بیان کرد: آیا احترام به زهرای اطهر و فرزندان ایشان فقط به بردن نام  است!؟ البته این هم لازم است، ولی کافی نیست. مودت فقط احترام نیست، بلکه پیروی از سیره عملی و علمی ایشان و فرزندان حضرت است. بهترین نمونه برای این مودت، حضرت روح الله(ره) می باشد.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: اگر می خواهیم  به حضرت زهرا (سلام الله علیها ) ارادت آرمان خود را نشان بدهیم باید پای اعتقاد و سیره و روش و رفتار حضرت و فرزندانش بمانیم. زهرای مرضیه(س) اولین شهید راه ولایت بود، لذا ما هم باید پای ولایت و انقلاب بمانیم و وفادار باشیم. 

قرائت دعای توسل، مدیحه سرایی و اجرای سرود برگزاری مسابقه و سایر برنامه های متنوع به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha