جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیین تکریم و تجلیل از مادران برگزیده استان کرمانشاه با حضور آیت الله علماء

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بانوان از افتخارات کشور هستند و امیدوارم دولت بتواند خدمات بهتری را به آنان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، صبح امروز در آیین تکریم و تجلیل از مادران برگزیده استان که با حضور برخی مسئولین دستگاه های اجرایی در محل حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، بر اهمیت الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) توسط بانوان تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: یکی از تعابیری که پیامبر(ص) به کار می برد و مورد وثوق سنی و شیعه می باشد این است که می فرمایند: فاطمه حقیقت من، روح من ، جان من و کسی است که اهداف من را بیان می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حضرت صدیقه (س) بهترین و کاملترین الگو برای بشریت است، زیرا با واسطه به وحی متصل است و در مواقع همان الگوی کامل خدایی است.

وی خاطر نشان کرد: باید از سرمایه ولایت، امامت و رهبری استفاده کنیم، زیرا ما با افتخار می توانیم به دنیا اعلام کنیم الگوهای ما در جامعه انسان های کاملی بوده و اگر در طریق الهی آنان حرکت شود، دنیا برای همیشه گلستان خواهد شد.

ایشان افزود: امام راحل که تربیت شده مکتب حضرت صدیقه(س) است با انقلاب اسلامی، توازن شرق و غرب را بر هم ریخت و الگوی جدیدی به نام حکومت اسلامی ارائه کرد.

آیت الله علما در پایان گفت: بانوان از افتخارات کشور هستند و امیدوارم دولت بتواند خدمات بهتری را به آنان ارائه کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha