سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میلاد حضرت زهرا

حوزه/ مراسم جشن بزرگ فاطمی با حضور مدیر، معاونین، مبلغان، اساتید، طلاب و عموم بانوان شهرستان در مدرسه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم جشن بزرگ فاطمی با حضور مدیر، معاونین، مبلغان، اساتید، طلاب و عموم بانوان شهرستان در مدرسه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، حجت‌الاسلام شرفی، با اشاره به اهمیت الگو گیری زنان از حضرت صدیقه طاهره(س)، گفت: فاطمه زهرا(س) برای تمام انسان‌ها الگو می‌باشد و یکی از وظایف شیعیان اسوه و مقتدا قرار دادن حضرت زهرا و پیروی از ایشان در اعمال و رفتار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) به‌عنوان برترین بانوی عالم هستی، دارای ابعاد والای شخصیتی و اخلاقی می‌باشند و این شخصیت، مورد توجه خاص پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) و بزرگان مسلمان و غیر مسمان می‌باشند.

حجت‌الاسلام شرفی، افزود: پیامبر اعظم(ص) به‌عنوان خاتم پیامبران، دعوت انبیاء گذشته را تکمیل کردند، بعد از ایشان، امامان از نسل حضرت زهرا(س) به امامت رسیده و مسیر هدایت را بعد از پیامبر اکرم(ص) ادامه دادند و بقای اسلام به‌واسطه همین شجره مبارک، تحکیم و تثبیت شد؛ ازاین‌رو ثمردهی تلاش‌ها و دستورات پیامبر اکرم(ص)، منوط به وجود با برکت ایشان بوده و ما این هدایت و نجات از ضلالت را مدیون حضرت صدیقه طاهره(ص) هستیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از تمام مادران طلاب با تقدیرنامه و هدایایی تجلیل و در ادامه به برگزیدگان مسابقه ولادت حضرت زینب(س) و همچنین پویش «یک جمله به سردار» جوایزی نفیس اهداء شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha