دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 942453
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
نمایشگاه مدرسه انقلاب در خوزستان

حوزه/ نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب، با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان، رئیس آموزش‌وپرورش منطقه ۳، معاونین اداره کل و جمعی از مسئولین شهری برگزار و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب، با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان، رئیس آموزش‌وپرورش منطقه ۳، معاونین اداره کل و جمعی از مسئولین شهری برگزار و افتتاح شد.

در این آیین، حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان،  ضمن تشکر و تقدیر از دانش آموزان به جهت برپایی نمایشگاه، گفت: در ابتدا فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را به دانش آموزان انقلابی و پرانرژی تبریک عرض می‌کنیم، اما پیرامون مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به‌عنوان پرچم‌دار کار تشکیلاتی و فعالیت مدرسه انقلاب در مدارس با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همه‌ساله در سرتاسر استان برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی از دانش آموزان است و با برگزاری این نمایشگاه نشاط و امید را به آنان تزریق می‌کنیم، افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب در ده محور برگزار می‌شود که اصلی‌ترین شعار و محور ما در نمایشگاه‌های سال جاری نوجوان قوی، ایران قوی – مطالبه گری و شکست تحریف می‌باشد.

در ادامه نیز جناب آقای کورش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با تشکر از دانش آموزان بابت برقراری نمایشگاه مدرسه انقلاب بیان داشت: نسل آینده ، بدون شک  نسل شکوفایی علمی انقلاب اسلامی است که توان و ظرفیت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ایران را افزایش خواهد داد.

مودت با تأکید بر نقش مهم دانش آموزان در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی، افزود: رشد جمهوری اسلامی ایران، مرهون جوانان دانشمند کشور است که روزبه‌روز در حال پیشرفت و ترقی هستند.

لازم به ذکر است این برنامه با همکاری شهرداری منطقه ۸ اهواز و در دبیرستان شاهد شیخ انصاری برگزار گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha