پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسین علی حاجی دلیگانی

حوزه/ نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نعمت ولایت نبود به طور یقین شرایطی که در حال حاضر ما در منطقه داریم را نخواهیم داشت؛ بر اساس آماری که سازمان ملل منتشر کرده فقط در کشور سوریه بیش از ۱۷۰ هزار تروریست را وارد کردند و در کشورهای مختلف از جمله عراق، لبنان و یمن هم نسخه دیگری اجرا کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی پیش از ظهر امروز در همایش فلسفه سیاسی انقلاب در شاهین شهر، با اشاره به یکی از ابعاد و برکات انقلاب اسلامی که وجود ولایت فقیه برای مسلمانان جهان اسلام را به ارمغان آورده،  اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمانان آمده بودند که منطقه غرب آسیا و خاورمیانه را دگرگون کنند و شرایطی را به وجود بیاورند که اسلام را با چهره دیگری به جهان نشان بدهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت و نایب امام زمان(عج) باعث شد تمام منطقه نجات یابد و چهره نادرستی که بنا داشتند از اسلام به عنوان داعش در منطقه به کل جهان نشان بدهند از آن جلوگیری شد.

وی افزود: اگر نعمت ولایت نبود به طور یقین شرایطی که در حال حاضر ما در منطقه داریم را نخواهیم داشت؛ بر اساس آماری که سازمان ملل منتشر کرده فقط در کشور سوریه بیش از ۱۷۰ هزار تروریست را وارد کردند و در کشورهای مختلف از جمله عراق، لبنان و یمن هم نسخه دیگری اجرا کردند.

نماینده مردم شاهین شهرو میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنها می‌خواستند یک چهره خشن از اسلام به جهان معرفی کنند و بگویند اسلام این است، گفت: نکته بعدی این است که آنها آمده بودند تمام اماکن مقدس ما را تخریب کنند، اما این اتفاق که حضرت امام پیش‌بینی کرده بودند که بسیج اسلامی تشکیل شود، در این مقطع با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری اتفاق افتاد و به فرماندهی سردار سلیمانی چنان دفاعی صورت می‌گیرد که امروز دیگر چیزی به نام سازمان داعش در منطقه نیست.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: با وجود مسائل اقتصادی و تحریم در بخش‌هایی از کشور، مردم ایستادگی کردند و گفتند ما می‌توانیم با اتکا به  توانمندی های خود بایستیم و با این راهبرد در مقابله با داعش  نتیجه هم گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه تحریم در بخش دفاعی بیش از بقیه بخش‌ها بود، اظهار داشت: چون اعتقاد داشتیم «ما می‌توانیم» از امکانات منطقه و ایده‌های جوانان انقلابی استفاده شد و آنچه برای دفاع نیاز داشتیم، تهیه و طراحی و در مقابل دشمن با آن ابزارها ایستادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha