شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 942561
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی

حوزه / هدیه تولیت آستان‌قدس رضوی، سه روز اقامت رایگان در مشهد همراه با خانواده و یک وعده متنعم‌شدن از خوان پربرکت حضرت امام رضا (ع ) به ۳۲ نفر از مادران قزوینی دارای سه فرزند اهدا شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، عصر امروز در جشن «شکوه مادری» که در مسجد جوادالائمه(ع) قزوین برگزار شد، با اشاره به روایتی از رسول اکرم (ص) در مورد هویت انسانی، گفت: اعتقادات، اخلاق و نوع زندگی سه رکن هویت انسانی می باشد.

وی در ادامه افزود: در شأن و عظمت حضرت زهرا(س) همین بس که منجی عالم بشریت امام زمان(عج) فرموده‌اند «برای من بهترین‌ الگو دختر رسول خدا است».

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از رویدادهای مهم تاریخ و ثمره خون پاک شهیدان و حضور ملت با بصیرت ایران است که با روحیه انقلابی و رهنمودهای امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب، در صحنه دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب حضور فعال دارند.

وی اظهار کرد: همه موظفیم برای استمرار انقلاب اسلامی، پاسدار خون شهیدان گرانقدر باشیم، شهیدانی که از بزرگترین سرمایه هستی خود برای حفظ و تداوم انقلاب و جمهوری اسلامی گذشتند.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از مادران دارای سه فرزند و بیشتر و کارآفرین تجلیل شد و هدیه تولیت آستان‌قدس رضوی، سه روز اقامت رایگان در مشهد همراه با خانواده و یک وعده متنعم‌شدن از خوان پربرکت حضرت امام رضا (ع ) به ۳۲ نفر از مادران دارای سه فرزند اهدا شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میثم عنایت IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    من سه فرزند دارم چه جوری میشه بری مشهد مقدس