دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: تمام هویت انقلاب اسلامی برگرفته و منبعث از امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان، در چهارمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که امروز در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: بالاترین و بیشترین درجه رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی در عتبات و مراکز مذهبی بود اما با این وجود این مراکز مظلوم واقع شدند.

تولیت مسجد مقدس جمکران که به صورت ویدئو کنفرانس در این اجلاسیه حاضر بود در ادامه با تاکید بر اینکه تمام هویت انقلاب اسلامی برگرفته و منبعث از امام زمان(عج) است، تاکید کرد: شناخت و بصیرت نسبت به امام زمان(عج) در درون خودش منجر به شناخت امامت و نبوت و همه اصول دین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناخت امام زمان(عج) مقدمه ظهور ایشان است، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که نوجوانان و نسل جوان ما ورزشکاران را می‌شناسند و مرجع آنها هستند اما پرسش این است که چقدر امام زمان(عج) خود را را می‌شناسند؟

حجت‌الاسلام رحیمیان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر مسئله امیدآفرینی نسبت به آینده روشن و تصریح بر آمادگی برای ظهور تاکید دارند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ دو میلاد امام زمان(عج) قرار گرفته و باید از این فرصت مهم و سرنوشت ساز برای تبیین شخصیت ایشان بهره گرفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: از نظر نرم افزاری کارها و اقداماتی در دستور کار مسجد مقدس جمکران است اما برای ارتقاء و اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها نیاز به همکاری همه مراکز فرهنگی و دینی و اعتاب مقدسه داریم تا سال ۱۴۰۰ سالی سرنوشت ساز برای پرداختن به این مهم باشد.

شایان ذکر است؛ چهارمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی امروز ۱۶ بهمن ماه با حضور جمعی از تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دژکام؛ سرپرست آستان حضرت احمد بن موسی الکاظم(شاهچراغ)، حجت الاسلام و المسلمین نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان؛ تولیت مسجد مقدس جمکران در این اجلاسیه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha