جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمد محمدی ری شهری

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: دشمنان اسلام از پررنگ شدن مسئله ولایت هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت الله محمد محمدی ری شهری، در چهارمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که امروز در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، بر ضرورت هماهنگی فعالیت‌های اعتاب مقدسه تاکید و اظهار داشت: آستان‌های مقدسه هدف اصلی‌شان زمینه سازی تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و باید این مسئله را در آستان‌های مقدس تبلور دهیم.

وی افزود: باید از ابزارهای هنری بهره گرفت و یاد و نام حضرت مهدی(عج) در آستان‌های مقدس دائما ساری و جاری باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خاطرنشان کرد: این جهانی شدن اسلام نیازمند فعالیت یک گروه هنرمند است تا در تمامی اعتاب مقدسه یاد و توجه به حضرت و عنایات حضرت مهدی(عج) جاری باشد.

وی گفت: تولیت‌های اعتاب مقدسه باید با جلسات بیشتر هماهنگی بیشتری داشته باشند.

آیت الله ری شهری با تصریح بر اینکه اهداف حضرت زهرا(س) که فدای امامت و ولایت شدند باید تبیین شود، اظهار داشت: هرچه امام زمان(عج) را در اعتاب مقدسه پررنگ‌تر کنیم مسئله امامت و ولایت پررنگ‌تر شده و دقیقا این مسئله‌ای است که دشمن از آن هراس دارد.

شایان ذکر است؛ چهارمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی امروز ۱۶ بهمن ماه با حضور جمعی از تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله سعیدی؛ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین دژکام؛ سرپرست آستان حضرت احمد بن موسی االکاظم(شاهچراغ)، حجت الاسلام و المسلمین نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان؛ تولیت مسجد مقدس جمکران در این اجلاسیه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha