جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزادی زندانیان

حوزه/ ۴۲ تن از زندانیان نیازمند به همت خیّرین و مبلّغین طرح معراج حوزه علمیه خراسان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)، ۴۲ تن از زندانیان نیازمند زندان مرکزی مشهد، به همت خیّرین و تلاش مبلّغان حوزه علمیه خراسان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

حجت‌الاسلام ایزدی در این مراسم با بیان اینکه باید معیار فعالیت‌های ما رضایت اهل‌بیت(ع) باشد، گفت: مطمئناً حضرات معصومین (ع) دوست ندارند محبّین و خانواده‌های آن‌ها در گرفتاری باشند و بر این اساس، آزادی زندانیان معسر جرائم غیرعمد، منجربه شادی دل آنان می‌شود و رضایت خداوند را در پی دارد.

وی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را دوران رهایی از غل و زنجیرهای اسارت و حقارت توصیف و خطاب به زندانیان آزاد شده ابراز کرد: آزادی خود را قدر و نعمتی از جانب حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) بدانید و به ایشان متوسل شوید، چراکه انبیاء و اولیاء الهی با همه عظمت و رتبه‌شان، به ایشان متوسل می‌شدند و اهل بیت (ع)، ایشان را حجت خدا بر خود می‌دانستند.

تشکر آقای زندانبان از حوزویان

سعید سرباز جانفدا، مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه اعتقاد حوزویان به مسیر طلبگی‌شان ستودنی است، افزود: تلاش طلاب حوزه علمیه خراسان برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، نشان از اعتقاد راسخ ایشان به مسیر طلبگی دارد.

وی افزود: ما از حوزه علمیه خراسان و مبلّغین فعال در زندان‌ها تنها در حوزه تعلیم و تربیت زندانیان انتظار داشتیم، اما این عزیزان با همه تلاش و توان خود پای کار آمدند و نقش مهمی در شکل‌گیری این حرکت زیبا داشتند و کاری ارزشمند و ماندگار را رقم زدند.

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی عنوان کرد: تنها در شهر مشهد، ۳۲۰ زندانی از ابتدای سال جاری به کمک مردم خیّر و نیک‌اندیش آزاد شده‌اند و این بدان معناست که ملت انقلابی و دلسوز ما، درد و مشکلات همدیگر را می‌بینند و می‌فهمند و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند.

گفتنی است، در این طرح مبلغ ۵ میلیارد ریال به همت مبلّغین حوزه علمیه خراسان که در طرح معراج زندان فعال هستند و کمک هیئت فاطمیه آذربایجانی‌های مقیم مشهد، تأمین و صرف آزادی ۴۲ تن از زندانیان معسر جرائم غیرعمد شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha