پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 942621
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
رزمایش الی بیت المقدس

حوزه/ فرمانده ناحیه سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شیراز خبر داد و گفت: با اجرای این رزمایش، ۵۰ گشت محله محور هر شب در شمال غرب شیراز صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ عباس بنایی شامگاه پنج شنبه در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان یگان های خودرویی و موتوری پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان برگزار شد، در خصوص برگزاری رزمایش اقتدار اظهار کرد: از آغاز دهه مبارکه فجر تا کنون ده ها برنامه اجرا شده که رزمایش الی بیت المقدس یکی از آنان محسوب می شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه در رزمایش الی بیت المقدس، بسیجیان هر شب در قالب گشت محله محور فعالیت می کنند، اضافه کرد: ۵۰ گشت محله محور هر شب در شمال غرب شیراز صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه سپاه محمدرسول الله(ص) عنوان کرد: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در راستای برقراری امنیت مردم صورت می گیرد، به همین دلیل گشت ها در شبانه روز انجام می شود، اما امشب به صورت ویژه و متمرکز به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برقراری، شامگاه یاد و یاران در تمام پایگاه ها، برگزاری گشت محله محور، برقراری تور ایست و بازرسی، فراخوان گردان های کوثر و امام علی(ع) و بیت المقدس، حفاظت از اماکن حساس در قالب طرح خود مراقبتی ادارت و ارگان ها، اجرای فعال طرح شهید سلیمانی و اجرای مقدمات ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد از جمله بخشی از برنامه های ناحیه محمد رسول الله(ص) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha