جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و صبر و ایثار خانواده معظم شهیدان هستیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور در منزل پدر شهیدان دهنوی که سه فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهیدان، نقش تربیت والدین شهدا را در شجاعت، بصیرت، تدین و ایثار شهیدان بسیار مهم دانست و ابراز کرد: شناخت صحیح، ایمان، معرفت و دین داری شهدا از تربیت صحیح والدین شهدا نشأت می‌گیرد و نقش مادران شهیدان در این میان بسیار مهم بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم حضرت ام البنین(س) در تربیت حضرت عباس(ع)، اظهار کرد: زندگی حضرت ام البنین(س) تجلی معرفت، ادب و عشق به ولایت و امامت‏ است و فرزندی شجاع، بامعرفت و با ادب همچون حضرت عباس(ع) در دامان چنین بانویی پرورش یافت.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و صبر و ایثار خانواده معظم شهیدان هستیم.

گفتنی است؛ شهید علی اکبر دهنوی در مبارزات پیش از انقلاب اسلامی و شهیدان حسین و حمید رضا دهنوی در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha