شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
22

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در این شهرستان خبر داد.

غلامعلی عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: راهپیمایی  ۲۲ بهمن امسال  به صورت رژه خودرویی و موتوری از ساعت۱۰  صبح در کاشان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای رژه  موتوری  و خودرویی ۲۲ بهمن کاشان سه مسیر پیش بینی شده است، ابراز داشت: مردم ولایتمدار کاشان با موتورسیکلت و خودروهای شخصی به اتفاق خانواده هایشان پس از پیمودن این سه مسیر در میدان جهاد کاشان به صورت محدود تجمع می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه مسیرهای عبور موتورسیکلت ها و خودروهای شخصی مردم دارالمومنین کاشان بلوارباهنر، بلوار کشاورز، بلوار مادر و بلوار شهید معمار می باشد، اظهار کرد: مسیر اصلی رژه موتوری  و خودوریی مراسم ۲۲ بهمن کاشان بلوار دانش به طرف پارک آیت الله مدنی(ره) کاشانی و میدان جهاد این شهر تعیین شده است.

وی اضافه کرد: مراسم محدودی با رعایت پروتکل های بهداشتی در ضلع غربی میدان جهاد کاشان با سخنرانی آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه برگزار خواهدشد.

 عبدالرحیمی در پایان به پخش یک ساعته مراسم ۲۲ بهمن  در رادیو کاشان اشاره کرد و گفت: ساعت نه شب ۲۲ بهمن نیز ضمن نورافشانی میادین شهر، مردم کاشان با حضور برپشت بام مساجد و خانه هایشان فریاد الله اکبر سر خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha