شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اطلاعیه

حوزه/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی برگزار خواهد شد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه تنها برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرده و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام می‌دارد: در ساعت ۲۱ شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷ و به شکرانه چهل و دو سال بالندگی، اقتدار و استواری، بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» مردم حماسه ساز استان کردستان همراه با مردم سراسر کشور طنین انداز و همزمان کران تا کران آسمان استان نورباران خواهد شد. این نورافشانی در تمام شهرهای استان نیز انجام می‌شود.

همچنین به اطلاع می‌رساند برای حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی به طور همزمان از ساعت ۳۰/۹ صبح در سراسر استان برگزار شده و از عموم مردم همیشه در صحنه دعوت می‌شود با حضور خود، نمایش اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

ضمناً مسیر راهپیمایی موتوری و خودرویی شهرستان سنندج به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

تجمع اولیه استادیوم ۲۲ گولان- میدان امام شافعی- میدان کوهنورد- میدان حجاب- کمربندی آبیدر- پارک کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha