پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 943599
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
اطلاعیه تعطیلی مدارس علمیه

حوزه/ جانشین حوزه علمیه خوزستان گفت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان تابع تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کروناست؛ ازاین‌رو در صورت اعلام وضعیت نارنجی در هر یک از شهرهای استان، مدارس علمیه شهر مذکور، تعطیل و کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: به اطلاع می‌رسانیم مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، در تاریخ پنج‌شنبه ۹۹/۱۱/۲۳ تعطیل می‌باشد.

وی پیرامون نحوه فعالیت مدارس علمیه گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس علمیه نیز بر عهده مدیران مدارس علمیه می‌باشد.

 حجت‌الاسلام موسوی زاده، در پاسخ به این سؤال که وضعیت کلاس‌های درس طلاب به چه صورت خواهد بود، گفت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان تابع تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کروناست؛ ازاین‌رو در صورت اعلام وضعیت نارنجی در هر یک از شهرهای استان، مدارس علمیه شهر مذکور، تعطیل و کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

وی در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی به طلاب، گفت: خبرگزاری حوزه و کانال رسمی حوزه علمیه خوزستان در پیام‌رسان ایتا، دو منبع و مرجع رسمی اخبار و اطلاعیه‌های حوزه علمیه خوزستان می‌باشند و طلاب ارجمند، می‌توانند آخرین اخبار و برنامه‌های حوزه علمیه استان را از این دو مرجع رسمی مشاهده کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    لاأقل طلاب پایه یکم و دوم و سوم را تعطیل نکنید نیاز به برنامه های تربیتی و انگیزشی حوزه و آینده دارن