جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه 22 بهمن حوزه علمیه خواهران استان یزد

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه ای سالروز پیروزی بزرگ و شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، همزمان با ۲۲ بهمن ماه  حوزه علمیه خواهران استان یزد، چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ( قصص/۵)

انقلاب اسلامی ایران در جشن چهل‌ و دو سالگی، فراز و نشیب‌ها و دشمنی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته و از همه پیچ‌های مهم تاریخی با اتکال به خداوند متعال، برخورداری از پشتوانه مردمی و رهبری مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی ، به سلامت عبور کرده است. استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است در قالب جنگ سخت و نرم و با اعمال فشارها و تحریم های اقتصادی و شبیخون فرهنگی، نظام ما را با استحاله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مواجه سازد، اما در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است به اهداف شوم خود برسد.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی ، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امروز با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همگان موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند و شاهد اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.

استکبار بداند که تردیدی نیست که ملت بصیر و آگاه ایران، یوم الله ۲۲ بهمن را فرصتی حیات‌بخش برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا، و بیعت دوباره با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و نمایش توانمندی‌های سرشار خود دانسته و این پیام قاطع و معنا دار را به کینه‌ورزان خارجی و اندک پیاده نظام داخلی می دهند که با لبیک به رهبری معظم و حضور در صحنه بیداری ملت، و با تکیه بر توان داخلی خود، همواره روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی خواهند دمید.

 حوزه علمیه خواهران استان یزد، ضمن اعلام بیعت مجدد با روح بلند سلسله جنبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بسته و با شهیدان والا مقام برای تداوم راه آنان تجدید عهد کرده و یکبار دیگر به همگان ثابت خواهد کرد برای حفظ دستاوردهای انقلاب و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی یک لحظه نیز غافل نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha