پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرلشکر صفوی

حوزه/ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: برای حل مشکلات مردم نیازمند روحیه جهادی و انقلابی در تمامی دستگاه های و سازمانهای کشوری و حکومتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در جلسه با برخی مسئولین استان لرستان، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و  چالش های پیش روی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران  گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه ای ایران ، خصوصا  مثلث شرارت یعنی آمریکائی‌ها و صهیونیست ها و انگلیسی ها و نوکران منطقه ای آنها نمی توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

وی افزود: نظام مقتدر جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به یاری خداوند  متعال  و توجهات خاص  ۱۴ معصوم خصوصا حضرت مهدی علیه السلام  و رهبری خردمندانه و شجاعانه حضرت امام  خامنه ای آنقدر قوی شده اند که بتوانند از انقلاب اسلامی و منافع ملی و امنیت ملی ایران دفاع کنند و در مقابل هرگونه تجاوز  احتمالی ضربات  غیر قابل تصور  بر دشمنان اسلام و ایران وارد سازند. البته دشمن را نباید حقیر و ناتوان شمرد ، راه اساسی مقابله با شرارت دشمنان  افزایش توان و قدرت داخلی در همه ابعاد  نظامی و اقتصادی و فرهنگی است.

سرلشکر صفوی با تبیین تلاش دشمنان برای ترویج نظام دو گفتمانی در کشور ادامه داد: ایجاد تفرقه ، یاس و نا امیدی  در بین جوانان و در بین مردم و مسئولان و وجود دو گفتمان  در کشور موجب سردرگمی و حیرت مردم می شود.

وی افزود: ملت هوشمند ما در چهل و دومین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی عزت و اقتدار ایران به تاسی از امام بزرگ و رهبر عزیزمان   با وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه و   گفتمان انقلاب اسلامی و آرمانهای شهیدان  برای پیشرفت  و آبادانی کشور و رسیدن به تمدن اسلامی  حرکت می کنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پروژه نفوذ بعنوان یکی از اصلی تیرن پروژه های دشمنان گفت: پروژه نفوذ یکی از اصلی ترین  پروژه های  دستگاه های   سیاسی و  اطلاعاتی بیگانگان است.نفوذ  عناصر انسانی  نفوذی در دستگاه های  مختلف فرهنگی اقتصادی  و سیاسی کشور   بدنبال تصمیم سازی و تصمیم گیری  های نادرست  و متوقف کردن  پیشرفت  ملت و کشور  با ضربه زدن  از داخل و یا استحاله  انقلاب و نظام از درون می باشند.

مشاور عالی رهبر انقلاب ادامه داد: برای حل مشکلات مردم نیازمند  روحیه جهادی و انقلابی در تمامی دستگاه های و سازمانهای  کشوری و حکومتی هستیم.

وی اضافه کرد: چالش های پیش روی مردم و مسئولین ،ما را از ادامه مسیر نورانی  انقلاب اسلامی و خدمتگذاری  به مردم عزیز مان باز نمی دارد و با حضور مقنتدرانه مردم در حماسه ۲۲ بهمن و حماسه انتخابات آینده ان شاء الله مسیر عزت  و پیشرفت و آبادانی کشور و حل مشکلات هموار خواهد شد.

سرلشکر صفوی اشاره به روند افول قدرت آمریکا گفت: در همین انتخابات اخیر آمریکا ، نشان دادند که آمریکا از نظر سیاسی و فرهنگی چقدر ضعیف و آسیب پذیر و دچار اضمحلال و بی آبرویی شدند  و با شکست استراتژی  لشکر کشی و اشغال نظامی  افغانستان و عراق مظلوم که حدود بیست سال از آن می گذرد ، فرصت های خوبی رابرای چینی ها و روس ها و ایران فراهم کردند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تبیین فرصت جهاد در ساخت ایران اسلامی گفت: جهاد بزرگ ساختن ایران اسلامی و عبور از شرایط سخت  فعلی و برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی  ،شناخت فرصتها و چالش ها  و داشتن برنامه های کلان  کلی و استانی  است.، مدیران عالیرتبه کشور عزیزمان با شناخت روندها و رویدادهای منطقه ای  و جهانی و تشخیص  درست راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی  و بادرک صحیح از فرصت ها و چالش های پیش رو می توانند راهبردها و برنامه های آمایش سرزمینی  را تنظیم و تدوین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha