جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار صفوی-مراسم  سالروز شهادت سلطان علی بن محمد باقر(ع)

سردار صفوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال همچنان پا برجا ایستاده است و مردم بابصیرت و انقلابی تا پای جان وفادار به آرمان ها و ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، امروز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه مردم بابصیرت ایران اسلامی امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا باز هم حضوری خودجوش و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن داشتند، گفت: این حضور باشکوه و حماسی خاری در چشم دشمنان اسلام  و انقلاب خواهد بود . 

وی با اشاره به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت ایران بود، خاطر نشان کرد: این انقلاب، نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و نابودی حکومت های دیکاتور و وابسته به ایادی استکبار و هم پیمانانش بود.

سردار صفوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بر پایه معنویت و عدالت خواهی است، گفت: رهبری عادل، برخورداری از سازه مهم اعتقاد به قرآن و سیره نبوی و علوی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است . 

وی با تاکید بر اینکه روند قدرت گیری ایران اسلامی در همه عرصه ها رو به پیشرفت است، افزود: امروز ایران اسلامی الگوی پیشرفت و مقاومت در مقابل سلطه بیگانگان است.

سردار صفوی، توجه به ۳ مفهوم اساسی شناخت روندهای جهانی، منطقه ای و  ملی را خواستار و خاطر نشان کرد: باید متناسب با این روندها برنامه های کلان کشور در حوزه های مختلف را برنامه ریزی و اجرایی کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکایی ها با شکست استراتژی و لشکرکشی نظامی و اشغال افغانستان و عراق بعد از ۲۰ سال نتوانست به اهداف شوم خود برسد . 

سردار صفوی خاطر نشان کرد: آمریکا در پروژه تک قطبی سازی قدرت و ایحاد قدرت هژمون در جهان شکست خورد و با راه اندازی ائتلاف های متعدد  با صهیونیست ها، اعراب و داعش باز هم نمی تواند به اهداف پلید خود برسد . 

وی در پایان یادآورشد: انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال همچنان پا برجا ایستاده است و مردم بابصیرت و انقلابی تا پای جان وفادار به آرمان ها و ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی خواهند بود. 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha