سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار رحیمی

حوزه/ رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم ٢٢ بهمن ماه در کمال امنیت و آرامش، گفت: برای برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ از چند روز قبل تدابیر لازم اندیشیده شده بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین رحیمی، با بیان اینکه مردم گرانقدر ایران اسلامی همانند چهار دهه گذشته نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام راحل خود پایبند و همواره گوش به فرمان رهبر عالیقدر خود هستند، گفت: به حول قوه الهی و با انجام هماهنگی‌ها و تدابیر صورت گرفته مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در پایتخت در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: راهپیمایی خودرویی و موتوری با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوع خود اقدامی بی سابقه و جدید بود.

وی با بیان اینکه با تدابیر صورت گرفته تلاش کردیم تا علیرغم حضور حجم انبوه موتورسیکلت سواران و خودروهای دیگر مشکل ترافیکی و حادثه‌ای دراین زمینه را شاهد نباشیم، اظهار کرد: برای برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ از چند روز قبل تدابیر لازم اندیشیده شده بود.

سردار رحیمی تصریح کرد: با هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود تلاش کردیم که این مراسم در اوج امنیت، آرامش، نظم و انضباط ترافیکی صورت پذیرد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما به برکت ایثار و مجاهدت‌های بزرگ مردانی، چون شهید سلیمانی - سردار دلهاست.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و در این مسیراز هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha