پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: بایدن می خواهد با منت چند تحریم کم‌اثر را رفع کرده و اندکی امتیاز بدهد و امتیازهای بزرگی بگیرد و در کنار امتیازهای کم به برجام برگردد و برجام های دو و سه را مطرح کرده و آن‌ها را شرط گذاری برای رفع تحریم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان سلماس که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب و میلاد امام باقر علیه‌السلام ، اظهار داشت: رجب فرصتی برای سالم سازی قلوب است و قلب سلیم به تصریح قرآن و از زبان حضرت ابراهیم سرمایه اصلی ما و سوغات ما از این دنیا در سفر اخروی است.

وی ادامه داد: جو بایدن با تحریم‌های چندجانبه علیه ایران مواجه است و ترامپ کار او را راحت کرده است  رئیس جمهور آمریکا نه تحریم جدیدی وضع می‌کند و نه علاقه‌ای به برداشتن تحریم‌ها دارد تا ایران را از فشار خارج سازد، بهترین راه برای او بازی با تحریم‌ها است، تا در اعلام سیاست‌های خود تأخیر کند و به خیال خود ایران را در حال انتظار نگه دارد.

امام جمعه سلماس تاکید کرد: بایدن می خواهد با منت چند تحریم کم‌اثر را رفع کرده و اندکی امتیاز بدهد و امتیازهای بزرگی بگیرد و در کنار امتیازهای کم به برجام برگردد و برجام های دو و سه را مطرح کرده و آن‌ها را شرط گذاری برای رفع تحریم کند.

وی افزود: تمامی مسئولین باید یک صدای واحد داشته باشند و هیچ‌ کس حق ندارد علامت و نشانی از ضعف را بروز دهد و موجب جسارت دشمن شود و طبق فرموده مقام معظم رهبری برجام هیچ خاصیتی برای ما ندارد مگر این‌که به رفع تمام تحریم‌ها منجر شود.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان گفت: آمریکا با رفع کامل تحریم‌ها می تواند به برجام برگردد اما مذاکرات فقط و فقط در موضوع هسته‌ای و در قالب ۱+۵ ادامه خواهد داشت بنابراین مذاکره دوجانبه بین ایران و آمریکا منتفی است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha