پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست اخلاقی طلاب مدرسه علمیه خواهران شهرستان کارون

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از اقدامات تبلیغی و رسانه ای متناسب با شرایط کرونایی برای پذیرش بانوان علاقمند به تحصیل در حوزه خواهران خبر داد.

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، تبلیغات برای پذیرش خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه بیشتر در فضای مجازی صورت می گیرد، گفت: در این راستا اقدامات تبلیغی و رسانه ای در استان برای اطلاع رسانی ورود خواهران به حوزه علمیه اندیشیده شده است. 

وی، ایجاد کانال «همیاران پذیرش» جهت اطلاع رسانی و درج اخبار و فعالیت های تبلیغی، ایجاد گروه رابطین پذیرش در پیام رسان ایتا، راه اندازی پویش هر طلبه یک داوطلب در فضای مجازی جهت جذب خواهران علاقمند، تعامل با نهادها و ارگان های مختلف، ارسال تبلیغات پذیرش در کانال ها و گروه ها  و درج خبر شرایط پذیرش خواهران در خبرگزاری ها و درگاه های خبری را از مهمترین اقدامات تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان برای پذیرش افراد علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه اعلام کرد. 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، نصب بنر و پوستر در اماکن پرتردد، تبلیغ چهره به چهره طلاب برای خواهران با رعایت پروتکل های بهداشتی، بهره گیری از ظرفیت مبلغان و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران برای جذب داوطلبان و پخش تیزر پذیرش در شبکه های رادیویی و تلویزیونی استان لرستان را از دیگر اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای جذب خواهران علاقمند به حوزه علمیه برشمرد . 

وی در پایان یادآور شد: برای جذب خواهران به حوزه علمیه نیز با تهیه کلیپ هایی از خدمات چهره های موفق بانوان حوزوی و درج این کلیپ ها در فضای مجازی تبلیغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha